Wednesday, November 26, 2008

Bobs Blues!


Så här ser en nöjd (aspirerande) regissör ut. Resten av hans team också, för den delen. Det här är teambilden för kortfilmen "Bobs Blues" som jag ägnat de senaste veckorna åt att skriva, och den senaste tre dagarna åt att spela in. Efter tre väldigt roliga, hårda och lyckade dagar så är det i princip bara att börja klippa eländet! Nog för att en kort drömsekvens ska spelas in i morgon, men det går fort och kräver knappast fullt team.

Klippningen börjas dock först efter jul, och blir färdig senast innan januaris slut, så det kommer bli en hyfsat lång väntan. Förhoppningsvis kommer det färdiga resultatet bli lika bra som jag tror. Isånafall, förmodligen för första gången i mitt liv, har jag gjort en riktigt bra kortfilm. Men man ska inte ta ut segern i förskott. Den kan lika gärna bli lika kass som de andra!

Nu kommer det dock bli ganska intressant när inspelningen är över och jag inte kan försvinna in i den. Mycket saker att hantera. Fuck, tillbaka till verkligheten. Den har ju trots allt hållit sig på behörigt avstånd ett par dagar nu, men det går inte att fly för evigt. Okej Toni. Deal with it.

Jag ska förövrigt med 99% säkerhet till Stockholm och möta lite människor. Reunion så att säga. Har höga förväntningar.

3 comments:

Anonymous said...

Aha! Du ska till Stockholm! Det betyder alltså att det finns en chans att vi kan ses? Eller går det inte att ordna?

Toni said...

Grattis. Jag hoppas den blev bra. Har läst dina inlägg här i veckan men inte haft möjlighet att kommentera förrän nu.

Toni said...

Grattis. Jag hoppas den blev bra. Har läst dina inlägg här i veckan men inte haft möjlighet att kommentera förrän nu.