Friday, July 04, 2008

Budapest

Dag 12 av resan. Befinner mig i Budapest just nu, och har gjort det de senaste 3 dagarna. Innan dess mellanlandade jag i Wien under tva dagar, vilket var mycket lyckat. Budapest har ocksa varit ratt bra, men nu letar jag efter ett nytt vandrarhem for den sista natten. Det forra var helt okej, men lag lite val centralt och jag hade bara rabatterat pris for tva natter. Mina planer pa Ljubljana borjar bli vagare, horde att det inte alls var sa speciellt dar som man kunde hoppas pa. I andra fall bar det nog av mot Bratislava, ett slags Prague-light antar jag. Naja, man far val se hur det gar.

Jag har mahanda inte hemlangtan, jag ser fram emot att resa litet till, men nog ska det bli kul att fa komma tillbaka till Skane och traffa Spettekakan igen.

Nu ska jag jaga vandrarhem. Igen.

No comments: