Thursday, July 16, 2009

Björn Skifs -En smygare?

När jag var elva år gammal så diggade jag Björn Skifs. När jag blev äldre kom jag tack och lov över detta. Tycker dock fortfarande att "Strul" är den bästa svenska actionkomedin nånsin. Kanske för att den utspelar sig i mitt forna hem Norrköping.

Igår snubblade jag dock över två skivomslag med denna artist som fick mig att betvivla Björn Skifs goda rykte som en hyvens kille. Är det inte nåt med dessa två skivor som känns väldigt mycket... sexualbrottsling? Speciellt med tanke på albumens titlar! Det läskiga är den andra bilden då han smyger på...sig själv! Detta utspökad i en kostym som får honom att se ut som en blandning mellan Sailor Moon och Peter Pan...

Klicka på bilderna för att få dem större.


1 comment:

toni v said...

Haha, ja dessa har jag inte sett. kul tanke...t