Monday, April 28, 2008

Materia...

Vad är väl materiella ting, brukar jag säga från och till. Men nu när min dator verkar ha tagit en semester (jag skriver detta på flickvännens laptop) och min mobiltelefon blivit mer opålitlig än en bakfull Fredrik Reinfeldt så börjar det plötsligt bli lite irriterande. Nåja, telefonen fyller ju trots allt fyra år om några dagar, och datorn behöver nog på sin höjd blåsa C-disken eller byta grafikkort, så bekymmrena är antingen väntade eller lätta att lösa. Men jag känner mig ändå lätt handikappad när det kommer till att kommunicera med omvärlden.

Så därför får jag nog vänta med att få tid att sätta mig ner och berätta mer utförligt om mina blygsamma äventyr i Stockholm under helgen, på den s.k "Drömfabriken" på Filminstitutet. Eller för den delen komma med någon sorts sammanfattning om de gångna kortfilmsinspelningarna. Eller berätta mer om den nyligen inköpta Hellströmskivan (som jag senast beskrev i ett lagomt berusat tilstånd) eller för den delen berätta om de första intyckerna av Pluras självbiografi som också landat i brevlådan.

Nåja. I sinom tid alltså. Just nu ska jag ta lite välförtjänt sömn och byta tidigare nämnda flickväns dator mot densammas täcken och lakan. Maskiner och komponenter är som sagt inte allt. Godnatt på er.

1 comment:

Toni said...

Ah, taskigt läge. Men du får fortsätta Hellström-spåret snart, det ser jag fram emot att läsa. Hoppas du får det i ordning snart. Kram.