Tuesday, April 14, 2009

"Lite Hollywood-tricks sådär"


Eftersom min blogg har haft ovanligt mycket trafik på sistone har jag fått lite oroliga tankar för vem som kan tänkas läsa det här eländet. Det är nästan så att jag får för mig att vakta min tunga. Men bara nästan. Imorgon misstänker jag att jag kommer skriva några fläskiga stycken traditionen trogen.

I vilket fall som helst: Det här klippet känner jag att jag inte kan undvara världen. Det har blivit lite av en guldgruva för citat i de interna molkomkretsarna. Jag vill inte på nåt sätt ägna mig åt elitism eller mobbning. Men den här videosnutten, med två otroligt nördiga skåningar, är förjävla rolig.

"Det här är en seriös film. Inget flabb och klabb!"

1 comment:

Gustav said...

Det jag tycker är roligast är hur hon upprepar saker han säger, och försöker börja prata men han kör över henne.

Detta klipp är sinnessjukt kul. Så går det när man tar saker på för stort allvar.