Sunday, September 14, 2008

Spettekakan


Jag är på fortsatt humör på att ladda upp bilder och videor på bloggen. Den här gången kan jag inte göra något annat än att dela med mig av denna bild. Nej, min flickvän -som bilden består av- går vanligtvis inte omkring i kläder, smycken och smink som får henne att se ut som Cyndi Lauper. Den här bilden togs när min klass filmade ett mindre projekt i fredags, och S- fick alltså ställa upp som skådespelerska (det är ju trots allt det hon pluggar till...).

Jag är väl bara som vilken förälskad dåre som helst, men hon är så vacker så att det nästan gör ont i mig. Hon är givetvis mycket mer än bara råsnygg också; Omtänksam, kärleksfull, intelligent, rolig och sprudlande av liv. "Du ser så besvärad ut ibland", brukar hon säga och dra i mina mungipor så att de ska bilda ett leende. Det är exakt vad någon som jag behöver höra. Vad ska jag säga? Det kunde ha varit värre.

No comments: