Monday, September 29, 2008

Scarlett stadgar sig

Jag läste på text-tv (just det, jag använder fortfarande text-tv. Dagligen) att Scarlett Johansson gift sig i helgen. Äsch då.

Nu är det ju ingen större fara att så skett, jag har ju fortfarande kvar Sophie Zelmani som andrahandsval angående framtida alternativ för giftermål, så jag tar ju inte precis och deppar ihop. Jag förstår ju dessutom att Scarlett blivit osäker på mina intentioner nu när jag för tillfället är ihop med en minst lika attraktiv blondin, som till och med är något yngre än henne, och därför gett upp hoppet och beslutat sig för att slå sina påsar ihop med någon tvättbräda från Kalifornien. Det är sånt som händer. Det unnar jag henne, att hon ska ha någon att vända sig till, fram tills det att det passar min sociala situation bättre att inleda ett längre förhållande med en förmögen Hollywoodstjärna.

Nog om detta. Nu ska jag gå tillbaka till allrummet här på internatet. Det sitter en kille där och äter ostbågar, och jag siktar på att stjäla lite av dem.

Tjöflöjt.

No comments: