Wednesday, March 21, 2007

Snart...

Inom lite över en vecka kommer denna blogg att få besök av två konsertrecensioner. Den förstnämnda på Sophie Zelmanies blygsamma show på Flygeln i Norrköping på fredag, och därefter en halv vecka efteråt Bob Dylans gig på Globen. Jag är laddad inför en vecka fylld av bra musik. Så de som följer bloggen -tja, Toni V i princip- har det att se fram emot.

P.S: Jag hoppas verkligen att bloggen kan få lite fler läsare än de två-tre personer som besöker med stort ojämnt mellanrum

P.S 2: Av någon anledning dyker fula taggar upp på början av varje stycka om man läser bloggen i internet explorer. Därför använder jag Mozilla.

3 comments:

Toni said...

Haha! Kul att bli omnämnd även om det är deprimerande ensamt på toppen....

Toni said...

Förresten har jag äntligen länkat från min blogg så att läsare därifrån hittar hit. Det vill säga: Du, min enda läsare, hittar hem igen. ; )

Anonymous said...

Jag läser och jag uppskattar.