Sunday, December 09, 2007

Inför Brucan.


Imorgon smäller det. Då åker jag tillsammans med bland annat G- och hans flickvän till Stockholm för att bevittna Bruce Springsteen live på Globen. Jag är peppad utav bara helvete. Då hoppas jag mest av allt att få se ovanstående sång framföras, mästerverket "Backstreets". Kanske kan man även hoppas på "Racing in the streets" eller "Thunder Road" också. Eller varför inte typ "The River"? Men jag kommer nog nöja mig ganska gott utan dem också. Det här trots allt Bruce, mannen som återuppfann rock and roll. Om allt går som det ska, om tåget kommer fram, om jag inte blir rånad fem minuter innan spelningen, så kommer allt att bli mycket bra. Baby, we were born to run.

Förövrigt har kommenterandet på bloggen varit obefintlig på sistone. Ingen som vill lämna några ord på vägen?

2 comments:

Anonymous said...

Backstreets kan mycket väl leda till tårar, likaså the river, och då snackar vi riktiga män som inte gråter.

Sovdags nu, imorgon möts vi i hufvudstaden. Magic, anyone?

Anonymous said...

avund