Thursday, October 29, 2009

"(If You're Wondering If I Want You To) I Want You To"


Jag var grymt förtjust i Weezers skiva "Maladroit", men sen dess har de inte gjort mycket jag fastnat för. Den här senaste singeln är dock ruskigt bra poprock. Jag kommer göra mitt bästa för att introducera den på diverse fester de kommande månaderna. Ni som vanligtvis skyr mina YouTube-videos för att ni varken gillar Dylan, hiphop eller jazz: Det här är nåt för er.

Den officiella musikvideon, som inte går att bädda in, kan ni se här:
http://www.youtube.com/watch?v=6dF0GDCgl_Y

1 comment:

Robin said...

skön låt det här, den balanserar verkligen på gränsen för att falla ner i mörkrets som kallas kommersiell-musik. men den står kvar och hoppar av, väntandes för att ta emot hyllningarna, och jag är en av de som hyllar den.