Sunday, June 17, 2007

Hemma

Jag har nu återvänt från äventyr på Hultsfred festivalen och kommer inom en överskådlig framtid att författa ett inlägg om min upplevelser därifrån, och tiden runtomkring detta evenemang. Det kommer bli en avslutande del i en triologi om att befinna sig på resande fot ("På Drift", någon?), men vissa andra teman i förgrunden. Så passa på att lusläsa "Sveriges Mest Rastlösa Lirare" och "Värmland Verkar Spännande" i kronologisk ordning först. Inom en vecka kommer upplösningen.

3 comments:

Anonymous said...

Jag väntar med spänning!

Anonymous said...

Låter som om du är Stephen King lite grann, han vill också ha det i kronologisk ordning, nu vart jag sugen på att retas med dig som tusen men jag håller mig till max ^^

Anonymous said...

Det här är kanske din bästa blogg någonsin. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hehe. Men det var bra.