Friday, June 30, 2006

Be my Baby

Ronnetes - Be My Baby
Kom igen, Be my baby! Be my baby lite mer än vad du är nu, det vill säga 110%, jag är så tacksam för det du givit mig hitills, vilket är typ allt, men jag kan aldrig få nog, min törst är outtörstlig, en girigs begär, en narkomans beroende, be my baby! Nu har det gått ett halvår + en dag sen vi såg varandra för första gången, sen vi faktist blev ihop, sen du blev my baby. Det här är ultimat danssoul, kommersiell på sin tid, älskvärd idag, älskvärd då, musik som det kallas. Tack för min hatt, den var underbart fin, vi har The Platters nu på vinyl, Only You (And You Alone), vi har halva sommaren på oss. Du står på knä på golvet och gör blandband till vår åktur, vår åktur över Sverige. Ett halvår. Be my baby mer än nu och vi blir aldrig såhär mycket igen, men vi blir det för alltid.

No comments: